„Umanitatea poate trăi fără știință, poate supraviețui fără pâine, dar nu poate trăi fără frumusețe. Frumuseţea îi este indispensabilă, căci fără frumuseţe n-ar mai fi nimic de făcut în această lume. Aici e întregul mister; toată istoria se cuprinde în ea”, Dostoievski
Astăzi, când mediul afacerilor este zdruncinat de contextul pandemiei, există companii care se încăpățânează să prospere și atât!
Parteneriatul dintre cele două branduri locale din Timișoara, Dental Experts – clinica fondată de prof. dr. Bratu și brandul de bijuterii Gia, arată că indiferent de vremuri, companiile aleg să crească organic susținându-se reciproc, oferind mai multe avantaje tuturor clienților care le trec pragul.
Printr-un numitor comun al simetriei, esteticii și funcționalității, principii de care trebuie să se țină cont atât în stomatologie, cât și în cazul bijuteriilor, cele două branduri oferă facilități generoase atât clienților fideli, dar și celor care ajung să acceseze servicile acestora. Pentru că așa cum știm, sănătatea dentară și îngrijirea personală sunt doar câteva dintre ingredientele esențiale pentru frumusețea exterioară și interioară.
Articolul original aici: